O Concello de Negreira vén de formalizar a contratación do proxecto de Mellora de accesibilidade en instalacións municipais e conservación de instalacións culturais, incluido no Plan de Acción Social (PAS 2015), cun importe total de adxudicación de 48.207 euros, dos que 24.419 correspóndese con IVE.

Este proxecto consiste na execución das seguintes melloras: Aseos adaptados na Escola Infantil Municipal; aseos adaptados e cuberto na área de Negreiroa; mantemento e impermeabilización das azoteas do Centro Sociocultural, e mantemento das instalacións eléctricas e seguridade do Colexio de Negreira.

Estes traballos foron adxudicados á empresa Cys Hispania S.L.

Asemesmo, e tamén dentro do Plan de Acción Social (PAS 2015), foi formalizado o contrato para o proxecto da cuberta de pista de pádel, no Comprexo Deportivo Municipal de Pedra Mámoa, cuxas obras por un monto de 56.265 euros foron adxudicadas á firma Galitec Desarrollos Tecnológicos S.L.