respira2024.jpg

Unha vez rematado o prazo de inscrición do programa do Campamento Urbano Respira e reunido o persoal do Centro de Información ás Mulleres do Concello de Negreira, procédese a publicar a listaxe definitiva de admitidos/as e excluídos/as para as quendas deste verán.

O Campamento Urbano Respira contará nesta edición cun total de 96 participantes entre xullo e agosto que estarán integrados nun servizo que serve para axudar a pais e nais a conciliar no ámbito laboral.

Ademais o concello dispón tamén doutros servizos como o Diververán, dirixido a rapaces e rapazas con idades comprendidas entre 4 e 12 anos que a partir do luns día 1 de xullo, se incorporan as sesións de manualidades e xogos programadas polos monitores.