Con motivo dos dez anos do nacemento de Pistacatro, a emblemática compañía de novo circo galego da o seu mortal máis arriscado: OUTONO, un novo espectáculo no que reúne aos seus fundadores para celebrar o máis difícil aínda, facerse maior. A estrea terá lugar este sábado, no Auditorio do Centro Sociocultural de Negreira, a partir das 19:00 horas.

OUTONO é unha homenaxe aos pallasos clásicos, contada a través dunha compañía de clowns en plena crise. Un espello no que se miran os artistas e as súas personaxes, unha carpa caída onde se suceden as estacións.

OUTONO é un espectáculo de teatro-circo con música en directo, que nos conta a viaxe nostálxica de catro artistas ao seu pasado, unha celebración da amizade e dos fracasos, unha reivindicación de ser idiotas, unha mirada poética ao antigo oficio dos pallasos. Un reencontro cheo de emocións, verdade e humor.

Intérpretes: Aitor Garuz, Manu Lago, Natalia Outeiro "Pajarito" e Pablo Reboleiro

Dirección: Antón Coucheiro

Dramaturxia: Antón Coucheiro

Produción: Belém Brandido, José Expósito

Escenografia: Uxia Vaello (deseño carpa e realización atrezzo)

Vestuario: Uxia Vaello

Música: Xabier Mera

Iluminación: Javier Quintana

Son: Ghato

Canción "Idiota": José Díaz

Apoio Dramaturxia: Marcos Carballido

Maquillaxe: Trini F. Silva

Axudante Maquillaxe: Irene Maneiro Paz

Sastra: María Villas con Maravillas Atelier

Deseño Imaxe: Juan Gallego

Foto promocional: Afonso G. Sestelo

Fotos espectáculo: Lara Rozados

Comunicación: Pistacatro Productora de Soños S.L.

Distribución: Pistacatro Productora de Soños S.L.

Agradecementos: Concello de Santiago, Concello de Negreira, Circonove, Centro Cultural Santa Marta, Xesús Ron, RTA e Javier Ovejero. A Borja Fernández e Alfonso Medina por ser cómplices e artífices do nacemento da compañia Pistacatro e a toda a xente que traballou, colaborou ou apoiou dalgún xeito ó longo de todos estes anos a Pistacatro e ó proxecto Circonove.