O desfile a cargo dos nenos e nenas da Escola Infantil Municipal o venres 24 a partir das 12 horas marcará o inicio ás catro xornadas grandes das festas do Entroido de Negreira, do 24 ao 27 de febreiro, ca un ano máis terá no desfile de carrozas e comparsas do sábado de Entroido o seu momento culminante.

O Concello preparou un ano máis un amplo programa festivo que o venres 24 pola noite inclúe un baile de disfraces na Praza do Concello, amenizado polo grupo Fama, a partir das 23 horas e onde haberá carpa.

O sábado é cando toda a comarca de Barcala vive unha das xornadas máis agardadas do ano. O gran desfile de carrozas e comparas repartirá máis de 6.000 euros en premios:

Ás 16:00 h. Concentración no Campo da Feira.

Ás 17:00 h. Comezo do desfile.

Ás 18:00 h. Pregón no palco do Concello.

Premio mellor copla JUAN VARELA AREOSO:  100 euros.

Ao rematalo desfile segue a festa coa actuación da orquestra Suavecito, na carpa instalada na Praza do Concello.

O domingo 26 e coma principal novidade, engádeselle a celebración da I Festa dos Callos, a partir das 10:00 horas na Praza do Concello, organizada pola SD Negreira. Pola tarde, haberá o baile de disfraces para maiores no Centro Sociocultural, a partir das sete da tarde:

Premio á mellor parella: Cea nun restaurante.

Premio ao mellor grupo (máximo 4 persoas): Xantar nun restaurante.

Premio á mellor caracterización: Cafeteira Tassimo2

E o luns 27 de febreiro, o gran colofón co Concurso infantil de disfraces, dende as cinco da tarde no Centro Sociocultural:

GRUPO A (1 a 6 anos)

1º  Cheque agasallo (valor 100 €)

2º  Lote Xogos Didácticos.

3º  Lote libro

GRUPO B (7 a 16 anos)

1º  Cheque regalo (Valor 200 €)

2º  Tablet