Unha unidade móbil de doazón de sangue visita este venres día 16 o noso concello, dentro da campaña periódica de recollida de doazóns de sangue que realiza a Axencia de Doazón de Órganos e Sangue. Dita unidade móbil permanecerá estacionada nas inmediacións do Centro de Saúde, na rúa de Castelao, en horario de 16:00 ás 21:00 horas.

Para doar sangue hai que almorzar e despois de xantar débese agardar dúas horas. Non esquecer levar a tarxeta de doador, DNI ou outro documento similar e, informar ao médico se está a tomar algún medicamento.

Tódolos días hai moitas persoas nos hospitais galegos que necesitan recibir unha transfusión dun compoñente do sangue, porque hai que operalas, transplantarlles un órgano, padecen cancro, tiveron un accidente de tráfico, unha hemorraxia....

Desde a Axencia de Doazón de Órganos e Sangue agradecen o esforzo e a labor altruista dos veciños/as de Negreira que colaboran coas campañas de recollida de sangue.