A Asociación de Amas de Casa de Negreira en colaboración cos Servizos Sociais Comunitarios do Concello, promoven unha recollida solidaria de alimentos de cara ás festas do Nadal, tratando de axudar a aquelas familias que sofren máis necesidades.

Na campaña que prolongarase ata o día 9 de xaneiro acéptasen toda clase de alimentos non perecedeiros, dígase legumes, conservas, aceites, leite ou pan tostado, entre outros,  ademáis de produtos básicos para almorzos e merendas. Asemesmo, tamén inclúe a recollida de produtos de hixiene persoal e de limpeza.

Esta campaña conta coa colaboración de: Casa Lula; e os supermercados Froiz; Gadis e Eroski, lugares nos cales haberá un espazo para que quenes queiran colaborar depositen alí os seus produtos.

Para facer doazóns a esta campaña existe un número de teléfono de contacto: 659 180 323 da Asociación de Amas de Casa. Tamén nos Servizos Sociais, na pranta baixa da Casa do Concello.

Tamén en Pesadoira

Igualmente, e como outros anos, a Asociación de Mulleres de Alvite leva a cabo unha campaña de recollida de alimentos e productos de hixiene, entre o día 1 de novembro e mailo 15 de decembro.

Existen tres puntos de entrega: Casa do Panadeiro; Bar de María e o Estanco, todos eles en Pesadoira.