C2 1

A Corporación municipal de Negreira celebra o xoves, día 15 de decembro de 2022, sesión extraordinaria do Pleno, a partir das 20:00 horas, coa seguinte Orde do día:
1º.- Convalidación, se procede, do Convenio de colaboración entre os concellos de Negreira e Val do Dubra, asinado con data de 2 de novembro de 2022, para a solicitude conxunta dunha subvención á Xunta de Galicia para a xestión compartida-agrupacións de concellos do servizo de Atención Temperá no marco da Rede Galega.
2º.- Ratificación, se procede, do Decreto de Alcaldía número 274/2022, de data 10 de novembro de 2022.
3º- Aprobación inicial, se procede, da modificación orzamentaria nº 39/2022 por suplemento de crédito.
4º.- Aprobación inicial, se procede, do Plan Especial de protección, infraestruturas e dotacións do Miradoiro do Monte do Cotro.
5º.- Expediente de contratación da obra: “Renovación del alumbrado exterior público en el municipio de Negreira (A Coruña)-IDAE”.- Aprobación do expediente. (Expediente 2022/C003/000008).

Attachments:
Download this file (Convocatoria.pdf)Convocatoria.pdf