DSC 0628

O director xeral de Cultura, Anxo M. Lorenzo, participou hoxe en Negreira cando aos alcaldes de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, e de Padrón, Antonio Fernández Angueira, na presentación do proxecto cultural “Reencontro coa Galicia Medieval”, unha nova proposta que promoverá nos meses de outubro, novembro e decembro, a Galicia medieval a través da música, a arte e distintas actividades divulgativas co apoio da Xunta, e os concellos de Negreira e Padrón, así como Afundación.
A coordinación corre a cargo do catedrático, José Antonio Ponte Far, sendo patrocinado pola Xunta de Galicia, baixo a organización do Grupo Medievalium Gallaecia. As actividades levaranse nos concellos de Negreira, Padrón e Ferrol.

Foto 2

Inclúen unha exposición de pintura medieval do pintor, Pedro Castro Couto; un concerto de música medieval co grupo Medievalium Gallaecia; unha conferencia ilustrada polo catedrático, José A. Ponte Far, baixo o título: Os castelos medievais galegos; e maila presentación da unidade didáctica: A Idade Media en Galicia (S. V-XV), da catedrática, Mª Eva Ocampo Vigo.

Datas:
Negreira: 22 ao 31 de outubro