Un Bando da Alcaldía informa do cambio de ubicación dos Plenos municipais a causa da situación xerada pola crise sanitaria da Covid-19 e tendo en conta a declaración do estado de alarma mediante o Real Decreto 463/2020, e as posteriores prórrogas decretadas, existe a necesidade imperativa de adoptar unha serie de medidas para frear a expansión da pandemia, sendo unha delas o mantemento da distancia social.

Considerando que o Salón de Sesións da Casa do Concello, polas súas escasas dimensións, non permite garantir a distancia mínima interpersoal, de dous metros, á luz de garantir a protección da saúde dos membros da Corporación e demais asistentes, e vista a necesidade da reanudación da celebración de plenos de xeito inmediato, a Alcaldía vén de aprobar o cambio de lugar de celebración das dúas sesións extraordinarias.

A nova ubicación é o Auditorio da Casa da Cultura, sito na Carreira de San Mauro, 11.

As dúas sesións extraordinarias celebraranse o luns, día 15 de xuño, ás 19:00 e ás 20:00 horas.