Por mor da celebración do desfile do sábado de Entroido, o Concello de Negreira lembra a prohibición de estacionar desde primeiras horas do sábado en toda a contorna da Praza do Concello, así como na totalidade das rúas de Castelao e o Carme, por onde accederán as carrozas, comparsas e grupos participantes no desfile na parte final do mesmo, ata chegar á Casa do Concello.

En previsión de informar á veciñanza e visitantes, o Concello xa instalou notas informativas nas tres zonas onde estará prohibido aparcar dende primeiras horas do sábado e ata que devanditas rúas queden definitivamente abertas á circulación, unha vez rematado o desfile.

Para velar polo bo desenvolvemento do desfile, está en marcha un dispositivo integrado pola Policía Local e os voluntarios de Protección Civil, quenes velarán pola seguridade dos participantes e mailo público asistente, polo que prégase sigan en todo momento as indicacións deste persoal.

É importante que non se estacione en cruces e zonas de xiro das carrozas e comparsas, de cara a facilitar as manobras das grandes estructuras durante o desfile.

Asemesmo, recoméndase non utilizar os seus vehículos polo centro de Negreira, na tarde do sábado día 2 de marzo, a partir das 17:00 horas en diante e ata que rematen os actos.