maiores_070518.jpgOs maiores de Negreira celebraron o pasado sábado o seu vixésimo terceiro encontro, organizado polo Concello de Negreira, no que Victorina Forján Mayo, de 101 anos de idade; e o seu irmán, Jesús Dourino Forján Mayo, a piques de entrar este ano no selecto clube dos centenarios, recibiron o recoñecemento dos máis de seiscentos participantes e ambos foron agasallados nunha sobremesa coas actuacións musicais das cantantes Ruth Cundíns, presentando temas do seu primeiro disco en solitario Miña terra galega, e de Patricia Iglesias.

maiores_070518_2.jpg

Nos actos, que incluiron unha misa oficiada polo sacerdorte Juan José Fernández Touceda, párroco de A Pena, Landeira, Liñaio, Gonte, Xallas, Lueiro, Arzón, Broño e Aro, así como a actuación da Banda Municipal de Negreira, á saída da mesma; participaron membros da Corporación Municipal co alcalde, Jorge Tuñas Caamaño, á cabeza, xunto ó primeiro tenente de alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez; María del Mar García Vidal, concelleira de Emprego, Muller, Agricultura e Medio Ambiente; José Daniel Casal Leis, concelleiro de Xuventude e Deportes, ademáis de Juan Rey Maceira, María José Carballo Villar e Marcelino García Pedrares, en representación do grupo municipal do Partido Popular, e María del Carmen Vieites Pardo, en representación do partido de Ciudadanos.

O noso agradecemento á Agrupación Local de Protección Civil de Negreira pola súa colaboración neste evento.