voluntariadotalleres.jpgTrátase dos de Punto de cruz e Técnicas de bordado, así como o de Informática para adultos, todos eles de balde, e con preferencia para  veciñas e veciños empadroados no Concello de Negreira.

O primeiro taller en botar a andar vai ser o de Informática para adultos, cuxo comezo está fixado para o venres 29 de setembro, no Telecentro do Centro Sociocultural, en horario de 19 a 20.30 horas. Terá unha periodicidade semanal.

En canto aos de Punto de cruz e Técnicas de bordado, informa o Voluntariado Social que o seu inicio programouse para o luns 2 de outubro. Ambolos dous vánse desenvolver todos os luns, en horario de 10.00 a 12.00 horas, no Centro Multifuncional, sito na avenida das Brañas.

Para máis información e inscricións, na oficina do Voluntariado Social, na pranta baixa da Casa do Concello, en horario de mañá, ou ben chamando ao número de teléfono: 664 074 674. Trátase dunha oferta con prazas limitadas.