Principal.jpg

Dentro das actuacións impulsadas polo Goberno local para a mellora integral de espazos públicos como rúas, avenidas e prazas, o Concello acaba de incorporar ao seu parque móvil municipal unha máquina varredora profesional ao abeiro da Orde do 30 de decembro de 2020 pola que se regulan os criterios de repartición e se establecen as bases reguladoras e a convocatoria de subvencións da liña de concorrencia non competitiva e da liña en concorrencia competitiva do Fondo de Compensación Ambiental para o ano 2021.

Ao noso concello foille concedida pola Xunta de Galicia unha subvención por importe total de 69.701 euros para a adquisición dunha varredora profesional para limpeza.

FOTO 2.jpg

Este novo equipamento vén a reforzar o servizo de limpeza e mantemento, dando un paso máis no plan de mellora de beirarrúas, rúas e zonas verdes do noso municipio.