A pesar de ser unha festa distinta a outras edicións, o Concello de Negreira tratou de manter vivo o espíritu destas datas coa celebración dun concurso de disfraces virtual.

A intención da Delegación de Cultura e Deportes foi ademáis de animar á xente a pasar unha xornada diferente e divertida, contribuir ao consumo no comercio e hostalaría local, xa que os premios consistían en vales-agasallos.

Os mellores disfraces foron desvelados nunha gala virtual a través do Facebook do Concello, o pasado sábado 20 de febreiro, presentado polo humorista Pedro Brandariz e que contou coa actuación musical de Lara López e da actuación do Mago Romarís.

O premiados foron os seguintes:

Agradecemos a alta participación e os inxeniosos disfraces, agardando que para o vindeiro ano poidamos celebrar un concurso de forma presencial, enchendo as rúas de Negreira de cor e festa.

Que viva o Entroido Barcalés....!!