Período Medio de Pago
En cumprimento do disposto polo artigo 29.3 do RD 817/2009, de 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente a Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, en relación coa Cláusula Oitava do Prego de Cláusulas Administrativas Particulares, faise pública a composición do Comité de Expertos que comunica o Servizo de Asistencia Técnica a Municipios da Deputación Provincial da Coruña:
- Don Pedro A. González Pérez, Arquitecto Técnico do Servizo de Asistencia Técnica a Municipios.
- Dona Isabel Pena Barca, Enxeñeira Técnica Industrial do Servizo de Asistencia Técnica a Municipios.
- Don José Luis Ledo Seijas, Enxeñeiro Técnico Industrial do Servizo de Arquitectura e Mantemento.
Negreira, 14 de xuño de 2016.Alcalde-PresidenteJorge J. Tuñas Caamaño
DESCARGAR PDF: 2ª Mesa de contratacion do punto limpo
1. Entidade adxudicadora: Datos xerais e datos para a obtención da información: a) Organismo: Concello de Negreira b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaríac) Obtención de documentación e información: 1) Dependencia: Secretaría 2) Domicilio: R/Carmen nº 3 3) Localidade e código postal: Negreira.- 15830. 4) Teléfono: 981 88 52 50 5) Telefax: 981 88 53 28 6) Correo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. 7) Dirección de Internet do perfil de contratante: http://www.concellodenegreira.es
8) Data límite de obtención de documentación e información: conforme ó artigo 158 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público. 2. Obxecto do Contrato: a) Tipo: Contrato de servizosb) Descripción: Contratación de servizos de segregación, recollida, transporte e tratamento ou vertido dos residuos depositados no Punto Limpo do Concello de Negreira.c) Lugar de execución/entrega: 1) Domicilio: Concello de Negreira 2) Localidad y código postal: Negreira.- 15830 e) Plazo de execución/entrega: 4 anosf) Admisión de prórroga: Non se contempla
3. Tramitación e procedemento: a) Tramitación: Urxente b) Procedemento: Aberto con multiciplidade de criteriosc) Criterios de adxudicación: Os contemplados nas cláusulas sexta e oitava do Prego de cláusulas administrativas particulares que rexe a contratación.
4. Valor estimado do contrato: 112.000 euros
5. Orzamento base de licitación: a) Importe neto 112.000 euros. Importe total 123.200 euros.
6. Garantías esixidas. Provisional (importe) Non se esixe. Definitiva (%) 5%, IVE excluido do prezo do contrato.
7. Requisitos específicos do contratista: a) Solvencia económica e financeira e solvencia técnica e profesional.- Os medios de acreditalas son os que figuran no Prego de cláusulas administrativas particulares que rexe a contratación.
8. Presentación de ofertas ou de solicitudes de participación:a) Data límite de presentación: 8 días naturais dende o seguinte ao da data da última das publicacións do presente anuncio no Perfil de Contratante e no BOP da Coruñab) Modalidade de presentación: No Rexistro Xeral de Entrada do Concello de Negreirac) Lugar de presentación: Concello de Negreira 1. Dependencia: Rexistro Xeral 2. Domicilio: R/Carmen nº 3 3. Localidade e código postal: Negreira.- 15830. 4. Dirección electrónica: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..
Negreira, 9 de maio de 2016.Alcalde-PresidenteJorge J. Tuñas Caamaño
Por medio do presente comunícase que a Primeira Mesa de Contratación, celebrarase o próximo día 10 de xuño, venres, de 2016 ás 12.00 h. no Salón de Plenos desta Casa Consistorial.
Negreira, 6 de xuño de 2016Alcalde-PresidenteJorge J. Tuñas Caamaño
1. Entidade adxudicadora:
a) Organismo: Concello de Negreira
b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría
c)Dirección de Internet do perfil do contratante: http://www.concellodenegreira.es
2. Obxecto do contrato:
a) Tipo: Contrato de obras
b) Descrición “Actuación de renovación e mellora enerxética no alumeado exterior de Negreira: Chancela de Arriba, Barro a Barquiña e Landeira”.
3. Tramitación e procedemento:
a) Tramitación: Urxente
b) Procedemento: Negociado sen publicidade.
4. Orzamento base de licitación: Importe 23.835 euros IVE (21%) 5.005,35 importe total 28.840,35 euros.
5. Adxudicación:
a) Data: 9 de outubro de 2015.
b) Contratista: “Ingeniería de Tecnologías energéticas de Oroso S.L” CIF: B-70349287
c) Importe de adxudicación : Importe 23.835 euros IVE (21%) 5.005,35 importe total 28.840,35 euros.
Negreira, 13 de outubro de 2015
Alcalde-Presidente
Jorge Jesús Tuñas Caamaño
Páxina 37 de 40