Dende este luns 23 de marzo, na segunda semana de confinamento pola situación de estado de alarma pola expansión do coronavirus, o Concello informa que vai a extender os traballos de desinfección por quendas de operarios, reducindo o risco de contaxios, aos lugares de maior tránsito da vila e, realizándose tanto en horario de mañá como de tarde nos accesos ao centro de saúde, supermercados, panadarías ou farmacias.

Para iso, cóntase con novo material que foi cedido ao Concello como catro equipos sulfatadoras a batería, doados por Comercial Antelo; e tamén, coa doazón de 100 litros de hipoclorito por parte da empresa Xema Galicia, que permitirá facer unha mistura de 50.000 litros con auga, coa particularidade de que os seus efectos de desinfección e hixiéne son por maior tempo. Un técnico de esta empresa acompañará ao persoal municipal para explicarlles como debe realizarse a mistura e maila súa aplicación.