Hoxe tivo lugar a entrega das recadacións con fins solidarios a partir de actividades desenvolvidas polo Concello de Negreira, nun acto no que participaron o alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, e maila primeira tenente de alcalde e concelleira de Servizos Sociais, María del Mar García Vidal.

A recadación a favor da Fundación para a Protección de Persoas con Discapacidade Intelectual “Comarca de Barcala”, foi entregada a un grupo de usuari@s da propia Fundación. A cantidade ascende a 470 euros polas entradas á actividade desenvolvida pola Escola Municipal de Teatro, dentro do Ciclo de Monólogos 2021.

F1Diseño sin título (17).png

A recadación polas entradas aos concertos do Verán Cultural 2021 de Sés e Luar na Lubre, ascendeu a 1.200 euros, a favor do Departamento Municipal de Servizos Sociais, sumándolle a aportación realizada por Opel Antonio Baliñas SL, de 150 euros, polo que a cifra total elevouse a 1.350 euros.

Sin título (800 x 533 px).png

Por último, a recadación solidaria polo concerto do grupo Broken Peach, a favor dos damnificados pola erupción do volcán da Illa de La Palma ascendeu a 600 euros.

Sin título (800 x 533 px) (1).png