merca1.jpg

Negreira adianta a chegada oficial do Nadal coa celebración do seu tradicional Mercado de Nadal, este ano coa novidade de que estará instalado no pavillón do colexio O Coto. Agárdavos unha ampla variedade de artesanía, agasallos para estas festas, xogos, ou un espazo propio para alimentación e bebidas. E inauguramos o Nadal en Negreira, o sábado tarde-noite, coa actuación da escola de Latexo Percusión.

Para a rapazada haberá un inchable e obradoiros de Nadal gratuítos e, dentro da oferta do mercado: lámparas de cera; libros, mangas e cómic; produtos ecolóxicos; xoias botánicas; amigurumis deseñados exclusivamente para o noso mercado; esculturas de alambre; complementos en coiro e textil; madeira grabada; xoguetes…

Este ano no Mercado de Nadal tamén incluímos unha serie de postos solidarios de asociacións de Negreira para recadar fondos.

merca2.jpg

Venres 8 de decembro