A actuación de unha das mellores orquestras espectáculo en Galicia como é La Fórmula, será a encargada de dar o pistoletazo de saída ás festas de Entroido en Negreira, o venres 21 de febreiro na praza do Concello, cun espectáculo musical e de maxia, de máis de catro horas de duración.

En canto á inscrición para participar no desfile-concurso de comparsas, carrozas, grupos pequenos e disfraces individuais ou por parellas, das festas de Entroido 2020 do Concello de Negreira, xa está aberta, a través da descarga na páxina web municipal, da solicitude de participación no desfile que terá lugar na tarde do sábado día 22 de febreiro, con saída a partir das cinco da tarde dende o Campo dá Feira.

No concurso repartiránse máis de 5.000 euros en premios, e unha vez rematado o desfile, na praza do Concello, actuará o grupo musical Atenas, durante cuxa actuación entregaránse os premios fallados polo xurado do Entroido.

O itinerario do desfile, concentrándose os participantes na chaira do Campo dá Feira; transitará pola Carreira de San Mauro, a rúa da Cachurra, a avenida das Brañas, e as rúas Rosalía de Castro e Castelao, rematando na rúa do Carme (diante da Casa do Concello).

Attachments:
Download this file (Regulamento.pdf)Máis información
powered by social2s

O departamento municipal de Servizos Sociais informa sobre as Axudas urxentes de tipo social (Auxs) para evitar os cortes de subministración eléctrica aos consumidores vulnerables severos en risco de exclusión.

Os requisitos que deben cumprir os beneficiarios da axuda son:

a.      Ser residentes na Comunidade Autónoma de Galicia.

b.      Ser o titular do contrato de subministración eléctrica. (Ás persoas en aluguer asístelles o dereito a solicitaren ser titulares das submnistracións da vivenda alugada)

c.       Ter contratada a tarifa de último recurso (TUR) con aplicación do bono social de consumidor vulnerable severo (desconto do 40 %), para o que deberán cumprir os límites de renda establecidos.

d.      Estar en risco de exclusión social, o que será acreditado mediante certificado ou informe social expedido polos servizos sociais. InformeSocial_AUXS.pdf

e.      Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións.

Prazo

O prazo de presentación de solicitudes comezará o día seguinte ao da publicación desta orde no DOG (23 de xaneiro) e rematará o 30 de novembro de 2020.

Máis información no departamento de Servizos Sociais do Concello de Negreira

powered by social2s

A Feira Internacional de Turismo de Madrid (Fitur), que se celebra do 22 ao 26 de xaneiro no recinto de Ifema, vai servir de marco de presentación da incorporación do núcleo de A Ponte Maceira á rede dos Pobos máis fermosos de España, coa entrega de acreditacións e a presentación do vídeo das 15 novas localidades que dende o pasado día 1 de xaneiro entraron a formar parte desta asociación, na que se inclúe como terceiro pobo de Galicia e primeiro da provincia da Coruña, á localidade de Negreira.

Trátase da única incorporación galega, nun acto que terá lugar este venres 24 e que contará coa participación da vicepresidenta de Transición Ecolóxica, Teresa Ribeira. O Concello de Negreira estará representado polo seu alcalde-presidente, Manuel Ángel Leis Míguez, e mailo concelleiro de Comercio, Turismo e Industria, Juan Plata Barbazán.

A Ponte Maceira sumouse este ano 2020 a un conxunto de pobos recoñecidos como xoias patrimoniais de España do que xa forman parte Mondoñedo e Ponte Caldelas, polo que a localidade de Negreira vai sela terceira de Galicia.

powered by social2s

O Centro Sociocultural acolleu a xornada de formación dos equipos participantes na Fase de Zona da competición do Club de debate 2020 a celebrarse o día 11 de marzo, en Outes, entre os cales atópanse dous equipos do IES Xulián Magariños, así como de Outes, Narón e Ferrol.

Os participantes, arredor dun cento de estudantes, foron divididos en tres grupos, atendendo a que cada grupo sexa mixto; é dicir, que estea conformado por alumnado das distintas localidades participantes, distribuíndose a xornada en tres quendas , durante as cales cada grupo rotou polos tres espazos dedicados candanseu bloque de contidos: Regulamento e dinámica do certame; procura de información e construcción do argumentario e, o de habilidades comunicativas.

Rematadas as rotacións reunironse novamente todos os participantes para realizar un ensaio coa escenificación dun debate e dando por rematada a xornada de formación.

powered by social2s

O venres 7 de febreiro no Auditorio do Centro Sociocultural, celebraremos a novena edición da Gala do Deporte ¨Concello de Negreira¨, coa entrega duns premios que recoñecen os méritos deportivos entre a veciñanza do noso concello, quenes co seu esforzo e compromiso, levan o nome de Negreira por toda Galicia e por España adiante. Estes permios son outorgados por un xurado integrado por un representante de cada club deportivo do noso concello, os técnicos municipais de Deportes e o director de Radio Negreira.

A 9ª Gala do Deporte comezará ás 21:00 horas e, ademáis dos recoñecementos aos méritos deportivos, tamén haberá actuacións musicais e exhibicións artísticas, nunha gala cunha duración aproximada de 90 minutos.

Os galardoados/as na oitava edición foron:

- Mellor deportista do 2018 - Alba Cuns Iglesias (atletismo).

- Mellores deportistas promesas – Nicolas Carnota e Le Zhou (kárate).

- Mellor equipo – Infantil da Escola de Ximnasia Rítmica.

- Recoñecemento á traxectoria - Manuel Freire Pazos.

- Recoñecemento colaborador co deporte – Mobles Gran Vía.

- Recoñecemento antigüidade: AD Nicrariense.