Despois de ser os vencedores da segunda edición da Copa de Futsal conxunta entre os concellos de Negreira e Santa Comba, o equipo de Covas FT alzouse onte na pista de Pedra Mámoa, co título de campións da Liga de Negreira ao vencer por 6 goles a 4 ao conxunto do Autoescola Antonio. Previamente, disputouse o partido polo terceiro posto no que venceu Construccións Quintáns por 6 - 3 ao equipo de Castiñeiriño FS.

Na entrega de trofeos participaron o alcalde en funcións, Jorge Tuñas Caamaño, e mailo tenente de alcalde en funcións, Manuel Ángel Leis Míguez. Ademáis dos trofeos aos campións, subcampións, e terceiro e cuarto clasificados, entregáronse os trofeos de mellor xogador, máximo goleador e porteiro menos batido.

Cadro final

1º - Covas FT

2º - Autoescola Antonio

3º - Construccións Quintáns