carreira261017_1.jpgA trixésimo oitava edición da Carreira Popular de Negreira, a celebrarse o domingo 12 de novembro, a partir das dez da mañá, tivo na súa presentación, unha especial atención ás novidades que presenta, entre elas, un circuíto por primeira vez homologado pola Federación Española de Atletismo, e a inclusión, da proba de 5 quilómetros -unha volta ao circuíto-, pensando nos atletas populares aos que un 10.000 póidaselles facer moi duro, e incluíndo ás categorías cadete e xuvenil, tal e como avanzou Marcos Pérez, director da proba.

Na presentación da 38ª Carreira Popular participou o presidente da Federación Galega de Atletismo, Isidoro Hornillos, quen incidiu na importancia da Clásica de Negreira en que «é unha proba que se encadra non só entre as mellores de Galicia, senón tamén entre as mellores do noroeste de España», que dixo, sabe combinar a participación dos grandes atletas coa dos populares. E subliñaba o «guiño» que sempre tivo cara ás carreiras escolares «onde podemos ver a algúns dos futuros integrantes dá selección galega ou a española», sinalou Isidoro Hornillos.

Ezequiel Mosquera, director-xerente de Emesports, a empresa encargada da cronometraxe e equipamento da proba, fixo fincapé en que A Clásica «está entre as mellores populares de Galicia por méritos propios, máxime tendo en conta que é unha vila pequena, pero que ten un carreirón», xunto ao feito de que sexa o único 10.000 de Galicia incluido no circuito nacional.

carreira261017_2.jpg

Pola súa banda, Jorge Tuñas Caamaño, concelleiro do goberno municipal, subliñou que os cambios introducidos «buscan darlle unha maior excelencia e calidade á proba, sobre todo co cinco mil para aqueles corredores populares que o dez mil quizáis se lle fagan moi duros», ao tempo que convidaba á veciñanza a sumarse a esta gran festa do deporte na rúa que conta cunha importante oferta no que ás categorías escolares refírese, se ben puso de manifesto a ampla oferta de servizos ofertados: caixóns de saída por marcas; tres globos ou lebres; servizo de cronometraxe por chip; bolsa do corredor que inclúe unha camiseta técnica, bolsa de poliéster, bebida, barrita enerxética e un batido; servizos de fisioterapia, gardarroupa, gardeiría, e de fotografía profesional,  ou o transporte ata a Piscina Climatizada de Pedra Mámoa para ducharse os participantes, e mesmo dous avituallamentos líquido e sólido.

As inscricións poden formalizarse ata o mércores día 8 de novembro a través da web concellodenegreira.gal. Ata o 31 de outubro ten un desconto de tres euros para os participantes das categorías adultas, pois desde o día 1 do mes entrante custará 10 euros.

A Clásica mantén os seus premios en metálico de 900; 550; 300; 200; 100 e 75 euros, para os seis primeiros clasificados (masculino e feminino), así como trofeos para os tres primeiros clasificados de cada categoría, na proba raiña de 10.000 metros. Para os atletas locais, haberá premios de 100; 50 e 40 euros, respetivamente, aos tres primeiros clasificados. Os tres mellores equipos federados optan aos seguintes premios: 400; 200 e 100 euros. Asemesmo, haberá un premio de 400 euros en material para o centro escolar máis numeroso.