NEGREIRA 1.jpg

A pasada Semana Santa recibimos en Negreira unha visita moi especial, a da Asociación DisCamino, unha organización que leva moitos anos traballando pola integración e a felicidade das persoas con diversidade funcional a través do deporte, especialmente o ciclismo adaptado, o sendeirismo e o Camiño de Santiago.

Así, un total de 20 persoas con 6 pelegríns en bicicleta adaptada, pernoctaron no Pavillón dos Deportes de Pedra Mámoa na primeira etapa do Camiño de Fisterra-Muxía, entre Santiago e Negreira.

Agradecer o importante labor que realizan e desexarlle moita sorte nos futuros proxectos.

Deixámosvos unha mostra do agradecemento remitido por DisCamino, dada a acollida dispensada en Negreira.

“El pasado día 14 de abril, DisCamino fue acogido por el Concello de Negreira en su paso hacia Muxía, meta de este primer DisCamino de Santiago en el que participaron personas con diversidad funcional. Desde nuestra humilde entidad, queremos agradeceros la atención recibida, en especial tu colaboración, la del técnico Álvaro Lira y el responsable del pabellón, José. Sin este apoyo institucional, nuestro proyecto de facilitar el Camino de Santiago a todo aquel que a pesar de sus dificultades lo quiere realizar, no sería posible. Recibid nuestro cariño y agradecimiento”.

NEGREIRA 1-1.jpg