A Deputación da Coruña está presente na feira turística internacional World Travel Market, que se celebra en Londres, do 1 ao 3 de novembro e na que a Deputación promociona tamén o Camiño Inglés, pola zona norte da provincia.

Ata Londres desprazáronse os deputados José Manuel Pequeño e Antonio Leira, quenes recibiron á ministra de Comercio e Turismo, Reyes Maroto, á que lle explicaron con detalle a promoción que se está a facer de todos os camiños de Santiago que pasan pola provincia.

José Manuel Pequeño, deputado provincial e a súa vez, alcalde do Concello de Dumbría; acude tamén como presidente da Asociación de Concellos do Camiño de Fisterra e Muxía, entidade na que está integrado o noso concello para a promoción de lugares de interese turístico como o enclave natural e patrimonial de A Ponte Maceira, ou lugares como o paseo fluvial do río Barcala e mailo Pazo do Cotón, xa que Negreira é a porta de entrada dos peregrinos hacia A Costa da Morte.