xuntos-nadal-2021.jpg

As persoas maiores de 60 anos que vivan soas poden beneficiarse do programa Xuntos polo Nadal, da Xunta de Galicia, para que poidan pasar acompañadas as festas navideñas. Até o día 15 de novembro, está aberto o prazo para solicitar praza para pasar unha semana de balde na residencia de tempo libre de Panxón, no concello de Nigrán (Pontevedra), incluíndo aloxamento, comidas e actividades varias.

Deberán elixir entre as dúas quendas ofertadas: do 22 ao 29 de decembro, ou do 31 de decembro ata o 7 de xaneiro de 2022. O programa inclúe: aloxamento en habitación compartida; comidas; actividades de animación sociocultural e autobús desde Santiago de Compostela até Nigrán, así como volta a Santiago.

Os participantes deben ter os 60 anos cumpridos, estar empadroados en calquera concello galego, vivir sós e ter que pasar sós as datas de Nadal, ademais de valerse por se mesmos e estar vacinados contra a covid-19. Aquelas persoas que perdesen recentemente o seu cónxuxe ou persoa convivente, teñan máis idade e non participaran en Xuntos polo Nadal en anteriores edicións, terán preferencia dentro das 280 prazas que se ofertan para as provincias da Coruña e Ourense.

Para maior información e presentación de solicitudes, as persoas interesadas deben dirixirse ao departamento municipal de Servizos Sociais, na planta baixa da Casa do Concello.