Foto trampas.jpeg

- O Concello de Negreira acaba de adquirir 200 trampas para a loita contra a praga da vespa velutina e instalar en zonas transitadas do municipio, en puntos estratéxicos para atrapar as raiñas das avespas velutinas. Así mesmo, poñera a disposición da veciñanza o resto de trampas, para o seu uso, e así exercer un maior control desta praga.

As trampas poderanse solicitar no número de teléfono 664 074 674, do Servizo de Voluntariado do Concello, dende as 9:00 ata as 15:00 horas, de luns a venres. Terán a opción de solicitar un máximo de 2 trampas por casa, e serán entregadas polos voluntarios de Protección Civil, levando un seguimento das mesmas cada 15 días, así como unha explicación das nocións básicas no momento da súa entrega. Poderánse pedir ata o esgotamento das trampas, e sempre por orde de reserva.

FOTO 2.jpeg

Esta é unha nova medida impulsada pola Concellaría de Medio Ambiente do Concello de Negreira, en colaboración coa Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, que cada ano aspira a reforzar a preparación e formación dos seus voluntarios e voluntarias, unha de tantas medidas que están destinadas a velar polas necesidades máis demandadas pola nosa veciñanza.