Cartaz

Presentamos as actividades do Entroido 2021 no noso concello; unha celebración que por mor das restricións vixentes derivadas da Covid19, toca facelo dende a casa. Anímate e participa nunha edición distinta pero na que poderemos pasar un bo rato.

É moi sinxelo, entre o 8 e mailo 17 de febreiro, só tes que disfrazarte de forma individual, en parella ou en comparsa familiar (só podes participar nunha categoría das mencionadas), e únicamente, os membros da unidade familiar (persoas conviventes).

Unha vez disfrazados/as, tes que sacar unha foto ou facer un vídeo (pódese realizar unha pequena coreografía, canción, baile… aínda que non é imprescindible).

É obrigatorio o uso de máscara, xa que así demostramos que a foto ou vídeo é deste ano. Despois, tes que descargar o Anexo I, na web: www.concellodenegreira.gal, imprímea, cubrea e asina a mesma.

O último paso sería enviar a fotografía (en formato JPG ou PNG) ou o vídeo (que non exceda de 30 segundos), ao número de teléfono 650 358 044 ou ao correo Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.; e tedes de prazo dende o 8 ao 17 de febreiro (ambos incluidos).

Poden concursar veciños de Negreira e de fora do concello, e os premios serán VALES AGASALLOS, para gastar nos locais comerciais e/ou hostalaría de Negreira.

Vive o Entroido barcalés!