Infórmase á veciñanza de Negreira quedende o día 1 de xaneiro de 2021, a renovación da demanda de emprego deixa de ser automática. Para renovar dita demanda, están habilitadas as seguintes canles:

1. Presencialmente, nas oficinas do Concello, o cal se lle enviará a tráves de Emprego Galicia un PIN persoal e intransferible por mensaxe ou correo electrónico. No caso de non recibilo, poderán renovar mediante pegada dactilar. Disporán da colaboración de persoal do Concello, en horario de 8:00 a 15:00 horas.

2. Por vía telemática, na ligazón: emprego.xunta.gal

A renovación debe efectuarse con PIN e unha vez renovada, mandarase un xustificante ó correo electrónico que estea rexistrado na demanda de emprego, a través da aplicación Mobem para dispositivos móbiles.

Por último, salientar que aquelas persoas que teñan que renovar entre o 1 e o 10 de xaneiro, poderán facelo ata o día 15 deste mes.

Attachments:
Download this file (Bando.pdf)Bando