Reis

Para que os nenos e nenas de Negreira vexan aos Reis Magos, este ano será diferente, pero á vez, máis doado que nunca, pois grazas ao Concello poderedes disfrutar deste servizo para poñerse en contacto coas súas Maxestades Gaspar, Melchor e Baltasar.

Accedendo á web www.nadal2020.es atoparedes un apartado chamado «rexistro» e nel deberedes marcar o concello ao que pertences, neste caso, o de Negreira. E de non dispoñer dun número de teléfono coa aplicación Whasapp, debedes poñervos en contacto coa web e chamaránvos canto antes.

O prazo para rexistrarse está aberto ata o día 29 de decembro na propia web ou no número de teléfono móbil: 641 585 245.

Unha vez marcado o concello, seguirás os pasos necesarios para inscribir ao neno ou á nena. Poderedes comentar algo que cosnideredes oportuno e importante para que os Reis Magos o teñan en conta antes de falar cos pequenos.

Despois do rexistro persoal e de marcar a data e a hora, lembra que terás que ter dispoñible o número de teléfono móbil rexistrado o día e a hora. E se por casualidade non fose posible contactar por estar fóra de cobertura, tentarano de novo ao finalizar a xornada.