O Concello vén de incorporar ao seu parque móbil unha retroexcavadora mixta totalmente nova, con martillo picador e unha barredora, entre outros equipamentos para realizar os traballos da Brigada Municipal de Obras.

A nova retroexcavadora foille entregada este luns 1 de xuño ao Concello mediante a subministración do contrato por un importe de 91.454 euros, a través da súa adxudicación pública no Plan POS + 2019  (Plan de Obras e Servizos), na súa anualidade de 2019.

Este novo equipamento vén a suprir a antiga retroexcavadora municipal con moitos anos de servizo as súas costas e pretende reforzar o traballo que desenvolve a diario a Brigada Municipal de Obras na mellora e conservación da rede viaria municipal ou, en traballos específicos para a que sexa requerida.