luarnalubre

O Nicrarock e a Noite Folk aprázanse para o 2021

A Delegación de Cultura e Deportes do Concello de Negreira, debido a situación sanitaria da Covid-19, vese na obriga de cancelar as dúas principais actividades musicais do programa Verán Cultural coma son os festivais Nicrarock, no mes de xullo e, a Noite Folk, en agosto.

A difícil situación que atravesamos, impide levar a cabo con garantías dous eventos cun gran número de asistentes nos ultimos anos, polo que despois de valorar todas as posibilidades, e despois dun exercicio de responsabilidade e sentido común, tomouse a decisión de adiar ata o 2021 os dous festivais.

Sabedores da difícil situación que atravesa o sector cultural, e en concreto o musical, esgotáronse todos os prazos e baralláronse distintos escenarios, chegando a conclusión de que non se podía garantir estes dous eventos nas mellores condicións.

Para apoiar aos grupos, comprometémonos en manter as actuacións confirmadas nesta edición para o 2021.

Nicrarock

Este festival que con protagonismo dos grupos galegos tiña para este ano, un cartel de luxo con SÉS, MONOLIOUS DOP E GRILO, prometía una xornada festiva no mes de xullo co selo 100% en galego.

Noite Folk

Despois do rotundo éxito da pasada edición, o Concello de Negreira apostaba forte por este festival coa presenza de Luar na Lubre, Treixadura e TNT.

O Refuxio de pescadores de Covas, terá que agardar ao vindeiro ano para desfrutar das mellores formacións do país.

O Concello de Negreira agradece a comprensión da veciñanza e do público, e tratará de programar para os meses estivais actividades cun formato máis pequeno que garanta actuacións coas debidas medidas sanitarias.

Confiamos en que o ano que vén se poidan celebrar con normalidade estes dous referentes musicais da comarca.