A actuación de unha das mellores orquestras espectáculo en Galicia como é La Fórmula, será a encargada de dar o pistoletazo de saída ás festas de Entroido en Negreira, o venres 21 de febreiro na praza do Concello, cun espectáculo musical e de maxia, de máis de catro horas de duración.

En canto á inscrición para participar no desfile-concurso de comparsas, carrozas, grupos pequenos e disfraces individuais ou por parellas, das festas de Entroido 2020 do Concello de Negreira, xa está aberta, a través da descarga na páxina web municipal, da solicitude de participación no desfile que terá lugar na tarde do sábado día 22 de febreiro, con saída a partir das cinco da tarde dende o Campo dá Feira.

No concurso repartiránse máis de 5.000 euros en premios, e unha vez rematado o desfile, na praza do Concello, actuará o grupo musical Atenas, durante cuxa actuación entregaránse os premios fallados polo xurado do Entroido.

O itinerario do desfile, concentrándose os participantes na chaira do Campo dá Feira; transitará pola Carreira de San Mauro, a rúa da Cachurra, a avenida das Brañas, e as rúas Rosalía de Castro e Castelao, rematando na rúa do Carme (diante da Casa do Concello).

Attachments:
Download this file (Regulamento.pdf)Máis información