logo2.jpgNegreira acolle este venres a Fase do Club de debate 2019

O Centro Sociocultural de Negreira alberga este venres 5 de abril, unha das tres Fases de Zona da competición do Club de debate previas á gran final de 2019 dentro da iniciativa que desenvolven os equipos de Normalización Lingüística de diversos concellos galegos, entre eles, o de Negreira.

O Concello de Negreira conta coa participación dun equipo do IES Xulián Magariños, xunto aos centros educativos de Rianxo (IES Félix Muriel), Dodro (CPI Lourenzo Baleirón), e de Ferrol (IES Canido e IES Leixa).

O equipo local do IES Xulián Magariños comezará a xornada no primeiro encontro do día, ó redor das dez da mañá, e debaterá contra o equipo do IES Canido I, e ós nicrarienses tócalles defender a postura “En contra”.

A xornada irá avanzando ao longo do día. Xa pola tarde, e pechando a xornada, o equipo de Negreira enfrontarase ao IES Canido II (16:40 horas), esta vez defendendo a postura “A favor”. Xusto despois de rematar, preto das seis da tarde, terá lugar a entrega de premios.

¨Hai liberdade de expresión nos medios de comunicación¨, é a temática escollida polos centros de ensino participantes na Fase de Zona de Negreira, coa participación de equipos mixtos de entre 4 e 10 estudantes, de 3º e 4º da ESO, e de 1º de Bacharelato e Ciclos Formativos.

Consulta aquí todo o horario detallado:

horario.jpg