A estudante do IES Xulián Magariños, Alicia Romarís, gañadora do II Concurso de Pintura Mural Quen dixo medo?, a campaña de sensibilización contra a violencia de xénero da Área de Igualdade e Benestar da Deputación da Coruña, vén de rematar e plasmar  a  obra presentada ao concurso nunha parede de máis de catro metros de ancho e dous de alto.

O lugar escollido finalmente foi o Pavillón Municipal de Pedra Mámoa, espazo que cedeu e adaptou o Concello de Negreira para que a alumna do IES Xulián Magariños, puidese levar a cabo ou mural.

A autora do debuxo estivo arroupada por persoal do Concello, así como compañeiras e compañeiros do Equipo de Igualdade do instituto negreirés. A nosa noraboa polo premio e o traballo agora plasmado na parede exterior do pavillón de deportes.