Os equipos Benxamín A e Alevín A da Escola Municipal de Fútbol Sala do Concello de Negreira, proclamáronse campións da Fase Final Comarcal, da Liga de Fútbol Sala Escolar Barcala-Xallas-Muros, celebrada onte no pavillón muradán de Miraflores, e polo tanto, se clasifican para a Fase Final Intercomarcal.

Os dous equipos xa demostraran ser os máis fortes da fase regular con seis vitorias noutros tantos partidos. O Benxamín A venceu 9-0 na semifinal ao Brión; e 1-7 aos Miúdos A de Muros, na final. O Benxamín B perdeu na semifinal (8-6), cos Miúdos A, e acabou sendo terceiro.

En canto ao Alevín A comezou vencendo 6-1 ao Brión na súa semifinal, e na gran final fixo o propio cos anfitrións dos Miúdos A por un contundente 5-10 no marcador. O Alevín B foi terceiro, tras caer en semifinais (7-4) ante Os Miúdos A.

Por último, o equipo Prebenxamín A quedou no cuarto posto, tras perder (7-3) en semifinais co campión Viaxes Amarelle de Santa Comba, quen venceu pola mínima (3-4), aos Miúdos A.

Parabéns aos nosos equipos e adestradores, así como ás familias que acompañáronos nunha xornada de bo tempo en Muros.