casaconcello250618.jpgO Concello de Negreira súmase aos actos da semana do orgullo 2018 coa colocación de sendas bandeiras arcoíris, que ondean na Casa do Concello e maila Casa da Cultura, así como cun acto este xoves 28 de xuño, no Día Internacional do Orguio LGTBIQ.

Esta actividade consiste nunha mostra de graffiti e muralismo, a cargo de Asten, artista da asociación Vella Escola, especializada en arte urbán. Este acto terá lugar este xoves 28 ao mediodía no Parque do Coto, polo que convídase á veciñanza a achegarse e desfrutar en directo da realización desta obra mural, cuxo traballo comeza o martes 26.

Dito graffiti xira entorno á temática do Día Internacional do Orgullo LGTBIQ, incluíndo referencias á igualdade.

casacultura250618.jpg