triatlonsolidario18.jpgCon motivo da celebración este sábado 9 de xuño, do III Triatlón Solidario do Concello de Negreira, infórmase que entre as 16:00 e as 19:00 horas, permanecerán cortadas ao tráfico rodado as seguintes rúas e estradas da contorna da vila de Negreira afectadas polo circuito:

Ponte Ínsua, Abeanca, rúa Malecón (campo da feira), Vilachán de Abaixo, Vilachán de Arriba, avenida de Vilachán, avenida de Barcala, rúa Camiño Vello, avenida de Santiago, A Arieira, A Barquiña, A Chancela, Fontán, zonas de Abeanca e Campo da feira, Carreira de San Mauro, rúa do Carme, rúa da Cachurra, praza do Concello e praza do Cotón.

Polo tanto, e para que o III Triatlón Solidario Concello de Negreira se desenvolva con normalidade e seguridade, solicítase a colaboración veciñal facendo o menor uso posible dos vehículos durante o desenvolvemento da proba.