portadagala.jpgUnha parálise cerebral lle dificulta moito a mobilidade e todos os tratamentos derivados someteulle a sesións interminables de médicos e fisioterapeutas, que ata limitaron o seu rendemento. Con todo, a forza de Sara Vieites Ferreiro, unha nena de dez anos natural do concello de Cee, e o seu gusto polo deporte e particularmente polas carreiras populares, fixeron que derrubase múltiples barreiras, sendo todo un exemplo de superación grazas ao deporte.

sara010218.jpg

Este venres 2 de febreiro, o Auditorio do Centro Sociocultural volta a vestir as súas mellores galas por sétimo ano consecutivo na entrega dos premios anuais que recoñecen os méritos deportivos entre a veciñanza do noso concello, quenes co seu esforzo e compromiso, levan o nome de Negreira por toda Galicia e tamén por España adiante.

A partir das 21:00 horas comezará un evento, que ademáis dos recoñecementos aos méritos deportivos, inclúe actuacións musicais e exhibicións, nunha gala cunha duración aproximada de noventa minutos.

Este ano vánse a entregar os seguintes recoñecementos:

Mellor deportista do ano 2017

Mellor deportista promesa do 2017 (feminino e masculino)

Mellor equipo ou club

Recoñecemento a traxectoria deportiva

Recoñecemento como colaborador co deporte

Recoñecementos especiais do xurado

xuradogala08.jpg