Concello2

Mediante acordo de 5 de abril de 2022, da Xefatura Territorial de A Coruña da Vicepresidencia Segunda e Consellería de Economía, Empresa e Innovación, sométese a información pública a solicitude de declaración de utilidade pública para a urxente ocupación de bens, do proxecto da Solución de evacuación conxunta dos parques eólicos Maragouto e Banzas, nos municipios de Mazaricos, Brión, Lousame, Negreira, Outes e Rois (expediente IN408A 2020/144).

O acordo foi publicado no Diario Oficial de Galicia (DOG), do pasado día 5 de maio de 2022, polo que ábrese un período de 30 días para a exposición pública en cada concello, para a presentación de alegacións, contados a partir do día seguinte a súa publicación.

Prema na seguinte ligazón para acceder a toda a documentación relativa ó proxecto de de declaración de utilidade pública e urxente ocupación de bens e dereitos.

Attachments:
Download this file (Anuncio.pdf)Anuncio.pdf