Foto teatro.jpg

Entre os meses de maio e xuño, o Auditorio Centro Sociocultural acolle un total de cinco representacións polo Ciclo de Teatro deseñado dende a Delegación de Cultura.

A primeira representación corre a cargo do grupo Sen Cancelas Teatro, de Santa Comba, o sábado 14 de maio. Trátase dun especial Tennessee Williams, de pezas curtas: Fálame como a chuvia, e A habitación escura; a partir das 20:30 horas. E o sábado 21 será a compañía Atequerreté, coa obra: O enredo; ás 20:30 horas.
As tres últimas representacións serán protagonizadas polo alumnado da Escola Municipal de Teatro. A primeira delas con: Crónicas de alí e acolá; o venres 27 de maio, ás 21:00 horas. E o venres 3 de xuño será coa obra: Jo, qué historia, a cargo do grupo universitario, ás 19:00 horas. E xa o domingo 19 co Festival de Teatro Infantil e de Primaria, dende as seis da tarde.

Máis información: www.concellodenegreira.gal