Diseño sin título (1).png

O servizo de telefonía móbil 5G de nova xeración na banda de 700 Mhz comeza a prestarse no concello de Negreira polas principais operadoras de telefonía móbil do mercado nacional. A través dunha fase inicial, as operadoras verificarán a calidade do servizo que mellorará a cobertura tanto en interiores coma en exteriores, ademais dunha mellora sustancial na velocidade de conexión a Internet, e servizos de TV, vídeo e música baixo demanda.

A mellora coa prestación deste servizo segundo trasladaron desde Llega700 ao Concello de Negreira, conlevará a aparición de determinadas afectacións na recepción do sinal de Televisión Dixital Terrestre (TDT) para os usuarios, xa que esta frecuencia de 700 Mhz empregábase anteriormente para o servizo de TDT.

No caso de chegarse a producir afectacións na recepoción do sinal televisivo, as operadoras móbiles habilitaron Llega700, para solventar as incidencias a través do número de teléfono gratuito: 900 833 999.

Trala notificación da afectación ao sinal de recepción da TDT por parte da veciñanza, un técnico desprazarase ao domicilio para realizar as comprobacións oportunas e o acondicionamento para solucionar a incidencia, sen coste algún.