O Entroido cumpriu coa súa tradicional cita de Negreira, axudado polo bo tempo e unha concorrencia de xente que será difícil de esquecer. Unha vintena de comparsas e carrozas, ao que hai que engadirlle catorce grupos medianos e, quince disfraces individuais e por parellas, conformaron o desfile máis numeroso da historia do concurso barcalés. Tanto, que durou prácticamente seis horas, xa que a tódolos grupos e comparsas foilles permitido actuacións que non fixeron máis que prolongar no tempo o desfile.

Agradecemento especial aos voluntarios de Protección Civil de Negreira, Mazaricos, Santa Comba e Val do Dubra, e mailo traballo dos axentes da Policía Local para garanter a seguridade e o nomral desenvolvemento do desfile, a sabendas de que son inevitables os cortes de tráfico. Con todo, tentouse garanter a ciruclación por boa parte do centro de Negreira, aínda interrumpindo o desfile en zonas como a confluencia da rúa de Castelao coa rúa do Carme.

Dende o Concello de Negreira expresouse o máis sentido pésame e as condolencias á familia e compañeiros da comparsa de Os Subterráneos de Meicende, polo repentino pasamento durante o desfile do pasado sábado, de Pedro Dopico Sánchez, de 73 anos de idade, integrante da comparsa Tardes de primavera, logo de sufrir un infarto do que non puido recuperarse tras ser atendido primeiramente na rúa e logo no Punto de Atención Continuada.

• Resultados finais

-Modalidade de disfraces individuais e por parellas

1º premio (150 euros) – Reloxo de cuco (Negreira)

2º premio (100 euros) – O anano de Mazinguer Z (Arzúa)

3º premio (50 euros) – O leitiño polo que vale (Arzúa)

Modalidade de grupos pequenos

1º premio (200 euros) – The Fantastic Clows (Teo)

2º premio (150 euros) – Os Xenerais de Entroido (Ordes)

3º premio (100 euros) – Caixas de música (Paderne)

-Modalidade de carrozas

1º premio (1.000 euros) – Comparsa Ciklón (Tomiño)

2º premio (600 euros) – Tardes de primavera (Arteixo)

3º premio (300 euros) – Fantasías musicais (Vilagarcía)

4º premio (150 euros) – Lañas west

1º accésit (100 euros) - As Brincadeiras, ríome de Río (Muros)

2º accésit (100 euros) - Aerolíneas Low Cost-Mía (Ordes)

-Modalidade de comparsas

1º premio (1.000 euros) – A Rueirada: unha lenda rusa (Muros)

2º premio (600 euros) – Comparsa Ciklón (Tomiño)

3º premio (300 euros) – Fantasía outonal (Santiago)

4º premio (150 euros) – O Rei León (Ordes)

Accésit (100 euros) – Fantasía Liñalieníxena (Negreira)

Accésit (100 euros) – Buxantes calidade (Dumbría)

O premio Juan Varela Areoso, á mellor copla e dotado de 100 euros correspondeu a: Patos de Barcala, de Os Carnavaleiros de Barcala.