escudos130617.jpgNegreira acollerá este sábado 17 de xuño, os actos de irmandamento coas localidades portuguesas de Marihna Grande e Serzedo, correspondéndolle ó Concello de Negreira selo organizador neste 2017.

A xornada comezará coa recepción aos participantes por parte da Corporación Municipal, ás 10:30 horas, na Casa do Concello, seguido do acto oficial no Auditorio do Centro Sociocultural. E dende as 12:00 vaise desenvolver no Campo Jesús García Calvo, o Torneo Ibérico de Veteranos, cun triangular entre os equipos do Marinha Grande, o Serzedo e mailos Superveteranos do Negreira.

A partir das tres da tarde desenvolverase un xantar de confraternidade, baixo unha carpa instalada na Área recreativa de Cobas, a carón do río Barcala, e que incluirá actuacións musicais e de baile, a partir das seis da tarde.