fotos230517.jpgTanto a Presidencia do Goberno de España coma a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), convidan hoxe  a gardar un minuto de silencio, ás 12.00 horas, ás portas de tódalas Dependencias Oficiais, en manifestación de duelo polo atentado ocorrido en Manchester na noite de onte, e como mostra da repulsa dos españois á violencia de calquera clase.

A violencia contra os cidadáns non ten xamais unha xustificación, e moito menos cando se trata de persoas tan novas. Na nosa sociedade non teñen cabida estes actos nin ningún outro que conleve manifestacións violentas, actos execrables e condenables contra os que debemos loitar, tamén desde os Gobernos Locais, porque atentan directamente contra a nosa xente, contra o corazón das nosas cidades e os nosos pobos, segundo o comunicado remitido ao Concello de Negreira pola Federación Española de Municipios e Provincias.