Portada.JPGO duodécimo certame de pintura ¨Negreira en cor¨, promovido polo Concello de Negreira, e co patrocinio da Fundación Feiraco, foron entregados este venres durante o acto de clausura das actividades da Escola de Pintura e Gravado, en que entregáronse os diplomas aos preto de setenta participantes. Neste acto participaron a primeira tenente de alcalde, María Jesús Veiga Hortas e mailo concelleiro, Jorge Tuñas Caamaño.

Na modalidade de 13 a 18 anos do Certame de pintura ¨Negreira en cor¨, o xurado elixiu as seguintes obras:

1º) A mirada da guerra, de Pedro Gronzo Aniceto (Brión). Agasallo dunha consola 3DS.

2º) Tiroriro, de Julián Rey Temes (Negreira). Agasallo dun equipo de son.

3º) A dama, de Rosalía Rey Couso (Santiago). Agasallo dun MP5.

premiados200517.JPG

Na modalidade de 6 a 12 anos do Certame de pintura ¨Negreira en cor¨, o xurado elixiu as seguintes obras:

1º) 3 peixes de estanque, de Laura Rodríguez Capeáns (Negreira). Agasallo dunha consola 3DS.

2º) Pavo real, de Andrea Rial Canosa (Ponte do Porto). Agasallo dun equipo de son.

3º) O gato arcoíris, de Lidia García Cerviño (Negreira). Agasallo dun MP5.

premiados200517 2.JPG