maiores110417.jpgO Concello de Negreira abre o prazo para a retirar os convites de cara a asistir, á vixésima segunda edición do Encontro dos maiores, a celebrarse o sábado día 6 de maio, baixo unha gran carpa no Campo da Feira, e que inclúe unha misa na Capela do Cotón, seguida dun concerto e, do xantar popular de tódolos participantes, así como da animación musical ao longo da tarde.

Para asistir hai de prazo até o día 28 de abril para retirálos convites nas dependencias de Servizos Sociais, na pranta baixa da Casa do Concello (rúa do Carme, 3), en horario de mañá. É requisito imprescindible ter cumpridos os 60 anos de idade e estar empadroados/as no Concello de Negreira, así como ir acompañados do seu DNI para a retirada dos mesmos.

Como tódolos anos, haberá un servizo de autobuses que pasarán por tódalas parroquias do concello para trasladar aos participantes ata a festa, así como de regreso unha vez remate a xornada.