O Concello vén de compretar a mellora da eficiencia enerxética no alumado público de toda a rúa Rosalía de Castro e maila primeira parte de Teresa Fabeiro mediante un proxecto cun investimento de 70.000 euros, cuxa meirande parte dos fondos son financiados con cargo ás axudas que concede o Instituto Enerxético de Galicia (Inega), dependente da Consellería de Industria.

Os traballos consistiron no cambio das antigas luminarias de ferro fundido por uns novos soportes a maior altura e que trasladan a iluminación sobre a propia rúa e beirarrúas, limitando a contaminación lumínica e, mellorando a luz, co conseguinte aforro enerxético para as arcas municipais.

A execución do proxecto foi contratada á empresa Técnicas Enerxéticas Integrales Galicia S.L.