O Concello de Negreira vén de adxudicar as obras relativas ao Plan de Desenvolvemento Rural (PDR), financiadas pola Consellería de Medio Rural, e que consisten no asfaltado das seguintes tres pistas: De Marcelle a Casal de Mato; do Cornado ao límite con Santa Comba, e un treito dun camiño de Pesadoira, na parroquia de Alvite. Ditas obras estanse executando na actualidade.

E atópanse na derradeira fase de contratación, as obras contempladas no Plan de Obras e Servizos (POS 2016), financiadas pola Deputación da Coruña e que están divididas en dous proxectos:

Pistas en formigón: Negreiroa; Bellalta; Gorgal; Niñarelle; A Chancela, e máis un muro de contención en Mourís.

Pistas en asfalto: Bouza (Zas); estrada de Marcelle a Landeira; de Alvite a Santo Tomé; Abeanca, e de Castelán a Castro.

Todas estas obras son compromisos recollidos no programa electoral do actual Goberno municipal e necesidades expostas polos veciños.