O Concello de Negreira, a través do seu alcalde, Jorge Tuñas Caamaño, e mailo concelleiro de Deportes, José Daniel Casal, recoñeceu hoxe a traxectoria deportiva do atleta Jorge Crespo Arias, trala consecución o pasado venres 24 de xuño en Elxe, da medalla de ouro no Campionato de España de Atletismo Veteranos, na proba de 5.000 metros en pista ao aire libre, dentro da súa franxa de idade, de 35 a 39 anos.

Jorge, campión galego de Maratón en A Coruña no ano 2012, é a súa vez o vixente campión galego en 3.000 metros en pista cuberta, coa medalla acadada o pasado 28 de febreiro, tamén na Coruña, e actual campión galego de campo a través veteranos, o 6 de marzo, en Fene, ademáis de ter rematado terceiro no galego absoluto celebrado este ano en Ribadavia (Ourense).

Na distancia de 3.000 metros foi quinto no Ourense Termal, cunha marca de 08:48:02 a finais de maio, e a mediados deste mes de xuño participou coa Selección Galega de Atletismo nos Campionatos de España por Autonomías, celebrados na localidade madrileña de Alcobendas.

O seu reto máis inmediato é o Campionato Galego Absoluto en pista ao aire libre, na distancia de 5.000 metros, o vindeiro 16 de xullo en Ourense, tralo cal iniciará a súa preparación para tomar parte o 20 de novembro na Maratón de Valencia, onde acumula tres participación. No 2015 acadou a súa mellor marca con 2 horas e 27 minutos, sendo o sexto español n aliña de meta e posto 33 na xeral absoluta. Pero antes desa gran cita do ano, Jorge voltará á capital do Turia, no mes de outubro, coa intención de cubrir a Media Maratón de Valencia, a cal vaille server de test importante cara a distancia longa.

Desexámoslle moitos máis éxitos na súa carreira deportiva, sempre levando o nome de Negreira por toda España.

Attachments:
Download this file (crespo.jpg)crespo.jpg