O pasado venres celebrouse no Museo Pedagóxico de Galicia (MUPEGA), en Compostela, unha cita con todos os beneficiarios do programa Galeuropa 2015, e tamén cos coordinadores de dito programa, onde se falou da experiencia persoal de cada un dos participantes, así como da experiencia das asociacións e dos Concellos participantes, entre eles o noso.

Entre os asistentes participaron os beneficiarios dos programas que viñan mediante entidades sen ánimo de lucro, os que viñan mediante os Concellos e, tamén os beneficiarios de beca individual onde cada un deles comentou a súa experiencia.

Neste acto, presentado pola directora  xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado de Galicia, Cecilia Vázquez Suárez, xunto con Rubén Urosa Sánchez, director do Instituto da Xuventude de España, falouse da importancia destes programas de emprego e da elevada inserción que se acada con estas mobilidades.

Polo Concello de Negreira participou Sonia Ponte Esturao, coordinadora de Galeuropa 2015 quen falou da importancia que teñen estas convocatorias para os rapaces inscritos no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil, xa que a experiencia persoal é moi enriquecedora. Como novidade, este ano 2016  incrementase a idade de participación ata mozos/as de 30 anos co que supón unha vantaxe enorme para os que remataron os seus estudos, xa que antes a idade era un problema para poder participar.

Tamén asistiron a este acto os beneficiarios do programa Galeuropa do Concello de Negreira, onde explicaron as súas vivencias e que volverían a facelo sen ningunha dúbida.