O torneo federado correspondente ao circuito "FF Raquet Sport" está organizado polo Concello de Negreira e o Club de Tenis Negreira. Con máis de 60 participantes repartidos nas categorías: Absoluto masculino; +35 e +55 masculino, así como benxamín e alevín feminino, desenvolverase dende hoxe luns 12 ata o 18 de abril, día no que se disputarán as finais. Este torneo da continuidade á iniciativa do Concello pola promoción do deporte da raqueta, consistente na creación do circuito composto por cinco torneos anuais que este ano viuse interrompido pola pandemia.

O torneo conta con todos os protocolos Covid19 da RFGT para a total seguridade dos participantes cumplindo con rigurosidade todas as recomendacións sanitarias.

En canto os tenistas cabe salientar a presenza do pontevedrés Iago Domínguez, número 186 de España como cabeza de serie numero 1 e tamén ao xogador amiense, Saúl Berdullas, número 260 do ranking nacional como cabeza de serie numero 2.

A pesar de que o torneo non ten premios en metálico, este ano volvemos a contar con xogadores de toda Galicia, procedentes de lugares como Nigrán, Pontevedra, A Coruña... que fan do torneo un bo escaparate do talento dos novos valores do tenis autonómico.